Schade 😢 Kein Mond!


Kamp i universum OGame.de Uriel!

Följande flottor påträffades i kampen:
[wiedies] pizzabote, [wiedies] Selleriebagger vs. [AEF] Babakulu


Angripare pizzabote
Vapen: 100% Sköldar: 90% Rustning: 120%
Typ Kryssare Slagskepp Jagare
Total 196 45 405
Vapen 800 2.000 1.400
Sköldar 95 380 760
Utrustning 5.940 13.200 15.400
Angripare Selleriebagger
Vapen: 110% Sköldar: 100% Rustning: 100%
Typ Kryssare Slagskepp Jagare
Total 513 38 294
Vapen 840 2.100 1.470
Sköldar 100 400 800
Utrustning 5.400 12.000 14.000

 

Försvarare Babakulu
Vapen: 110% Sköldar: 110% Rustning: 110%
Typ Litet jaktskepp Solsatellit Raketramp Litet lasertorn Stort lasertorn Gausskanon Liten Sköld Kupol Stor sköldkupol
Total 1.000 6 40 20 10 5 1 1
Vapen 105 2 168 210 525 2.310 2 2
Sköldar 21 2 42 53 210 420 4.200 21.000
Utrustning 840 420 420 420 1.680 7.350 4.200 21.000

BOOOOOOM!


Angripare pizzabote
Typ Kryssare Slagskepp Jagare
Total 195 (-1) 45 405
Angripare Selleriebagger
Typ Kryssare Slagskepp Jagare
Total 512 (-1) 38 294

 

Försvarare Babakulu förstörda
Typ Litet jaktskepp Solsatellit Raketramp Litet lasertorn Stort lasertorn Gausskanon Liten Sköld Kupol Stor sköldkupol
Total 0 (-1.000) 0 (-6) 0 (-40) 0 (-20) 0 (-10) 0 (-5) 0 (-1) 0 (-1)

Anriparen vann kampen! Han tog 0 metal, 0 kristalll and 0 deuterium.

Angriparen förlorade en total av 58.000 enheter.
Försvararen förlorade en total av 4.520.000 enheter.
Vid dessa rymdkoordinater flyter nu 1.520.000 metal and 513.000 kristall.
Chansen för att en måne ska skapas är 23%

27 Raketramp, 12 Litet lasertorn, 9 Stort lasertorn, 2 Gausskanon, 1 Liten Sköld Kupol, 1 Stor sköldkupol could be repaired.


Total result (incl. follow ups and harvest reports)
Angripare Försvarare
1.480.000 Metal -3.104.000
510.000 Kristaöl -1.063.000
-4.000 Deuterium -9.000
1.986.000 Total -4.176.000
906 Honorpoints 19
Uppföljare
Inga tillgängliga
Skörderapporter
1.520.000 metal och 524.000 kristall skördade.
Huvudkommentar
Danke an die Wiedies für diesen Mondversuch! Schade, dass kein Mond entstanden ist, und schade dass wir nicht retimen konnten, weil wir zu weit weg sind... Nicht splitten? Euer ernst?^^
Kommentarer
Vänligen logga in för att lämna en kommentar.

© 2026 Rene Pasing | Statistik | Team | Avtryck | Privat | Emoji icons supplied by JoyPixels™