LAAAK


Kamp i universum OGame.de Undae!

På 31.05.2026 15:23 följande flottor påträffade i kampen:
[AMEX] Shaitan vs. [UEN] TerrorErbse


Angripare Shaitan
Vapen: 310% Sköldar: 290% Rustning: 270%
Typ Jagare
Total 4.444.444
Vapen 3.464
Sköldar 1.899
Utrustning 31.848

 

Försvarare TerrorErbse
Vapen: 210% Sköldar: 220% Rustning: 220%
Typ Dödsstjärna
Total 200
Vapen 620.000
Sköldar 160.000
Utrustning 2.880.000

Den attackerande flottan skjuter 4.444.444 gånger med en total eldkraft på 15.395.554.016 på försvararen. De försvarande sköldarna absorberar 34.587.200 skada.
Totalt, Den försvarande flottan skjuter 3.098 gånger med en total eldkraft på 1.920.760.000 mot angriparen. Angriparens sköldar absorberar 5.881.203 skada.


Angripare Shaitan
Typ Jagare
Total 4.441.347 (-3.097)

 

Försvarare TerrorErbse förstörda
Typ Dödsstjärna
Total 0 (-200)

Anriparen vann kampen! Han tog 0 metal, 0 kristalll and 0 deuterium.

Angriparen förlorade en total av 263.245.000 enheter.
Försvararen förlorade en total av 2.000.000.000 enheter.
At these space coordinates now float 327.873.000 metal, 277.164.000 crystal and 73.936.500 deuterium.


Total result (incl. follow ups and harvest reports)
Angripare Försvarare
234.963.000 Metal -1.000.000.000
153.395.300 Kristaöl -800.000.000
27.481.500 Deuterium -200.000.000
415.839.800 Total -2.000.000.000
234.923 Honorpoints 37.872
Uppföljare
Inga tillgängliga
Skörderapporter
327.873.000 metal, 277.275.300 crystal and 73.936.500 deuterium harvested.
Huvudkommentar
Der Haywan denkt, er könne einfach so Planis farmen mit seine Homorips ... 😄
Also regetimt und WEG MIT DIE VIECHER !!!

AMEX DIE MACHT !!!
Kommentarer
Vänligen logga in för att lämna en kommentar.
Grummelkopf (01.06.2026 11:53):
Auf die Rechtschreibung von Anderen hinweisen, aber selbst keinen Satz geradeaus schreiben können. Genau mein Humor. Du hast allein SIEBEN Rechtschreibfehler in deinen paar Sätzen. Trottel...
This post has been edited on 01.06.2026 11:56 by Grummelkopf

Datty (31.05.2026 16:07):
Meine fresse du unterbelichteter Mensch LERN ENDLICH DEUTSCH! Kanns doch nicht sein ey.... Große fresse im Game und im RL ne kleine Hans-Wurst die sonst nichts kann... Einfach nur Peinlich 😄

Aber naja kauf du mal weiter deine großen Fische 😛 Ich weiß auf zuverlässigen Quellen, dass du mindestens die letzten beiden großen Abschüsse gekauft hast 😄

Würstchen


© 2026 Rene Pasing | Statistik | Team | Avtryck | Privat | Emoji icons supplied by JoyPixels™