Aber so wird's doch sicher was mit der Top 10


Kamp i universum OGame.de 79!

På 29.06.2017 18:20 följande flottor påträffade i kampen:
[inno] mifunk69 vs. [BluK] BluePanther


Angripare mifunk69
Vapen: 190% Sköldar: 190% Rustning: 190%
Typ Kryssare
Total 1.000
Vapen 1.160
Sköldar 145
Utrustning 7.830

 

Försvarare BluePanther
Vapen: 120% Sköldar: 110% Rustning: 120%
Typ Raketramp Litet lasertorn Stort lasertorn Gausskanon Jonkanon Plasmakanon Liten Sköld Kupol Stor sköldkupol
Total 200 2 4 4 1 4 1 1
Vapen 176 220 550 2.420 330 6.600 2 2
Sköldar 42 53 210 420 1.050 630 4.200 21.000
Utrustning 440 440 1.760 7.700 1.760 22.000 4.400 22.000

Den attackerande flottan skjuter 5.864 gånger med en total eldkraft på 6.802.240 på försvararen. De försvarande sköldarna absorberar 41.964 skada.
Totalt, Den försvarande flottan skjuter 217 gånger med en total eldkraft på 74.254 mot angriparen. Angriparens sköldar absorberar 27.744 skada.


Angripare mifunk69
Typ Kryssare
Total 997 (-3)

 

Försvarare BluePanther förstörda
Typ Raketramp Litet lasertorn Stort lasertorn Gausskanon Jonkanon Plasmakanon Liten Sköld Kupol Stor sköldkupol
Total 0 (-200) 0 (-2) 0 (-4) 0 (-4) 0 (-1) 0 (-4) 0 (-1) 0 (-1)

Anriparen vann kampen! Han tog 0 metal, 0 kristalll and 0 deuterium.

Angriparen förlorade en total av 87.000 enheter.
Försvararen förlorade en total av 1.232.000 enheter.
Vid dessa rymdkoordinater flyter nu 18.000 metal and 6.300 kristall.

158 Raketramp, 3 Stort lasertorn, 3 Gausskanon, 3 Plasmakanon could be repaired.


Total result (incl. follow ups and harvest reports)
Angripare Försvarare
-60.000 Metal -225.000
-21.000 Kristaöl -134.000
-6.000 Deuterium -32.000
-87.000 Total -391.000
-107 Honorpoints 27
Uppföljare
Inga tillgängliga
Skörderapporter
Inga tillgängliga
Huvudkommentar
Doch auch der heftige Schlag auf meine geheimdienstzentrale war doch nichts weiter als eine große Ablenkung, denn das wahre Ziel dieses teuflischen Plans war Der allumfassende raubzug durch meine enormen ressourcenvorräte.....wie soll man sich von so einem Schlag nur jemals erholen?

Ps: erst wollte ich ja einen Report an einen Admin senden wegen verletzen der 6 Sekunden Regel, aber dann musste ich lachend feststellen das die Spios 3-10 Sekunden NACH dem Angriff ankamen ????das sollte ok sein oder was sagen die regelkundler unter euch?
Kommentarer
Vänligen logga in för att lämna en kommentar.
Tom525 (30.06.2017 15:13):
Blabla laber nicht Farm

braindead31 (29.06.2017 23:23):
ja schon lustig wie du das so schreibst:D

Smell u Later (29.06.2017 23:03):
ADHS?


© 2026 Rene Pasing | Statistik | Team | Avtryck | Privat | Emoji icons supplied by JoyPixels™